Μυστικά για διατροφή.Υγιεινή, νόστιμή και αδυνατίζει!

Κάνουμε διατροφή για να λέμε ότι το να έχουμε το ιδανικό σώμα και μία ωραία σιλουέτα.

Απαιτεί θυσίες όμως η διατροφή… πολλές θυσίες… “Μην τρως γλυκά”, “Μην τρως λιπαρά”, “Μην τρως ψωμί”… και γενικά “ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΤΙΠΟΤΑ”!!!

Το φαγητό όμως είναι μία από τις απολαύσεις της ζωής, δε συμφωνείτε; Για όσους τους αρέσει η μαγειρική και ενθουσιάζονται όταν δοκιμάζουν νέες γεύσεις, αυτό είναι καταπιεστικό. Και επειδή οι περισσότεροι λατρεύουν τα γλυκά, τα μπισκότα, τις κρέμες, τη σοκολάτα, καταλαβαίνουμε εύκολα γιατί η λέξη δίαιτα είναι εφιάλτης, επειδή φυσικά καμία δίαιτα δεν περιλαμβάνει τρίγωνα πανοράματος ή σοκολάτα αμυγδάλου!

Ισορροπημένη Διατροφή

Ισορροπημένη Διατροφή, ότι καλύτερο

Συνήθως κάνουμε μία προσπάθεια να κάνουμε δίαιτα που και που, χάνουμε κάποια κιλά, που μετά μέσα σε χρόνο ρεκόρ να σου τα πάλι! Δύο κάτω, τρία πάνω, πέντε κάτω, εφτά πάνω… Γεγονός που ισχύει για τους περισσότερους νομίζω. Μία καλή ιδέα είναι για όσους δεν έχουν διατροφικές γνώσεις, να παρακολουθήσουν κάποια “μαθήματα” – “σεμινάρια” διατροφής, που μπορούν να διεύρυνουν τους διατροφικούς τους ορίζοντες. Σε τέτοιες διαλέξεις, μαθαίνει κανείς για την πρωτεΐνη, τους καλούς και κακούς υδατάνθρακες, πώς αποθηκεύει το σώμα μας το ανεπιθύμητο λίπος και ποιες τροφές μας βοηθούν να χάσουμε κιλά… τρώγωντας!!! Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για αυτά τα μαθήματα στην πόλη σας επικοινωνόντας μαζί μας,

Υπάρχει λοιπόν τρόπος να τρώει κανείς υγιεινά και ταυτόχρονα νόστιμα!

αγαπημενη διατροφη

Αγαπημένη Διατροφή.

Όλα βέβαια ξεκινούν από το πρωινό, το πιο βασικό γεύμα της ημέρας, που πρέπει να είναι θρεπτικό, με λίγες θερμίδες, πολλή πρωτεΐνη και φυσικά ΝΟΣΤΙΜΟ! Μια καλή ιδέα, για γρήγορο και εύκολο πρωινό, είναι ένα θρεπτικό πρωτεϊνούχο ρόφημα, με φυτική εξαιρετική πρωτεΐνη σόγιας. Δοκιμάζοντας, θα βρείτε τη γεύση που σας αρέσει, μπορείτε να βρείτε πολλά στο εμπόριο σε διάφορες γεύσεις, σοκολάτα, βανίλια, φράουλα και άλλα. Μία πολύ γευστική ιδέα είναι γεύση τροπικά φρούτα που αναμεμειγμένο με χυμό πορτοκάλι και καρότο και γίνεται μία πανδαισία! Ένα τέτοιο πρωινό θα σας βοηθήσει να μην πεινάτε μέχρι το μεσημέρι και να διατηρείτε την ενέργειά σας σε υψηλά επίπεδα. Παράλληλα μπορείτε να αντικαταστήσετε τον καφέ με το ευεργετικό πράσινο τσάι, που είναι αντιοξειδωτικό (και άρα αντιγηραντικό, δε θα γεράσουμε ποτέ!) και δίνει μία ήπια ενέργεια όλη μέρα καθώς αποτοξινώνει και καίει… ΛΙΠΟΣ! Θα δείτε μεγάλη διαφορά στη μείωση των περιττών υγρών που κατακρατάει το σώμα και μείωση πόντων στα επίμασα σημεία. Ξέρετε, ψωμάκια, περιφέρεια, τα γνωστά μεσογειακά κάλη!

Στην υπόλοιπη διατροφή της ημέρας καθιερώστε τη φυτική διατροφή κυρίως, δηλαδή αποφεύγετε τα ζωϊκά προϊόντα όσο γίνεται και προσθέστε περισσότερα λαχανικά στο μαγείρεμα, θυμηθείτε ότι αντί για ζωμό λαχανικών (έτοιμο από το σουπερ μάρκετ που είναι και αμφιβόλου ποιότητας) μπορείτε να βάλετε ολόκληρα λαχανικά που θα δώσουν γεύση αλλά και περισσότερες βιταμίνες και φυτικές ίνες στη καθημερινή διατροφή σας. Και το τελευταίο μυστικό… χρησιμοποιήστε πολλά μπαχαρικά! Δε φαντάζεστε πόσο νόστιμα μπορούν να γίνουν τα φαγητά, χωρίς λάδια αλλά με το σωστό συνδυασμό μπαχαρικών. Ελαφριά, νόστιμα πιάτα που μπορείτε να βρείτε στο ίντερνετ σε πληθώρα. Έτσι αποφεύγετε τις κακές θερμίδες του μεγειρεμένου λαδιού (μπορείτε να βάζετε λίγο) και να προσθέτε γεύση στο φαγητό με μηδέν θερμίδες! Κάντε τις δικές σας δοκιμές και θα με θυμηθείτε!

Και τα γλυκά… Τόσο ωραία γλυκά με υγιεινά υλικά για να τονώσετε περισσότερο και την πρόσληψη βιταμινών, για μια πραγματικά ευεργητική διατροφή αλλά και να ικανοποιήσετε τον ουρανίσκο σας με γεύσεις που θα σας ξετρελάνουν. Χρησιμοποιήστε μέλι αντί ζάχαρη σε γλυκά και ροφήματα, αντικαταστήστε το λευκό αλεύρι με αλεύρι ολικής άλεσης, ντίνκελ ή βρώμη. Προσθέστε ξηρούς καρπούς, σουσάμι, λιναρόσπορο, κουνουνάρι και μπαχαρικά όπως κανέλα (ισχυρό αντιοξειδωτικό επίσης) και φτιάξτε σιρόπι με αγάβη ή φρουκτόζη που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και δε θα σας φορτώσουν με επιπλέον λίπος. Ψάξτε για συνταγές με χαλημό γλυκαιμικό δείκτη στο ίντερνετ και θα βρείτε πολλά να δοκιμάσετε.

Διατροφή – Nutrition

Διατροφή - Nutrition

Διατροφή – Nutrition

Να θυμάστε επίσης, ότι το θέμα της γεύσης είναι και συνήθεια. “Εκπαιδεύουμε” τον ουρανίσκο μας και η πιο απλή απόδειξη γι’ αυτό είναι να σκεφτεί κανείς ότι αν είχε γεννηθεί σε μία άλλη χώρα, στην Ινδία σας πούμε, δε θα του άρεσε το μοσχαρίσιο κρέας, γιατί δε θα είχε μάθει να το τρώει.

Σε κάποιες άλλες χώρες, τρώνε έντομα, που εμείς μόνο που το σκεφτόμαστε αηδιάζουμε. Εκείνοι όμως τα τρώνε, γιατί έτσι “έμαθαν” και άρα συνήθισαν. Αν ο ίδιος άνθρωπος μεγαλώσει σε άλλο περιβάλλον θα έχει τελείως διαφορετικές διατροφικές προτιμήσεις, άρα η συνήθεια είναι το παν. Ίσως το κέικ που θα φτιάξετε την πρώτη φορά με μέλι, σας φανεί διαφορετικό από ότι με τη ζάχαρη και “δε σας αρέσει” τόσο, να είστε σίγουροι όμως ότι τη δεύτερη φορά θα το φάτε πιο ευχάριστα και την τρίτη θα το ευχαριστηθείτε περισσότερο ακόμα! “Μάθετε” στον εαυτό σας να τρώει, ότι θέλετε να τρώτε αφού μάθετε τι είναι καλό για εσάς και κάνετε τις δικές σας επιλογές.

Η γνώση όμως είναι αυτή που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε γιατί θα επιλέξετε ή θα εξαιρέσετε κάποια τρόφιμα από τη διατροφή σας συνειδητά. Και το αποτέλεσμα στο σώμα και το βάρος σας θα έρθουν αβίαστα! Θα βλέπετε το σώμα σας να αλλάζει χωρίς να αισθάνεστε ότι κάνετε προσπάθεια ή στερείστε κάτι!

Και αυτό είναι το μυστικό για να διατηρήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες για την υγεία σας μακροπρόθεσμα αλλά και ένα ωραίο σώμα για να χαίρεστε στην παραλία!

Advertisements

About tasos30fullou

www.fit-4-all.gr/eshop-herbalife www.herb-eshop.com
This entry was posted in Αταξινόμητα and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s